Praca

DYREKTOR SPRZEDAŻY

 

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

• Przygotowywanie i zawieranie umów z właścicielami nieruchomości

• Kontrola pracy zespołu w systemie ofert i CRM

• Kontrola i opieka nad ofertami własnymi i zespołu

• Negocjacje i pomoc w negocjacjach zespołowi sprzedaży

• Utrzymywanie profesjonalnych i pozytywnych relacji z Klientami

• Wsparcie zespołu sprzedaży w codziennych zadaniach

• Obsługa, koordynowanie działań biura

 

 NASZE WYMAGANIA

• Wykształcenie wyższe preferowane: prawnicze, budowlane administracja, gospodarka przestrzenna

• Doświadczenie w sprzedaży oraz w kierowaniu zespołem sprzedaży

• Dobra organizacja pracy, samodzielność

• Inicjatywa i zaangażowanie

• Komunikatywność w języku polskim oraz angielskim warunek konieczny

• Odporność na stres

• Dyspozycyjność

• Prawo jazdy kat. B, mile widziany samochód ale niekoniecznie

 

OFERUJEMY

• Wynagrodzenie stała podstawa +premia za wyniki

• Niezbędne narzędzia do pracy

• Możliwości rozwoju, awansu i szkolenia

 

BENEFITY

Praca w jednej z najlepszych firm w tej branży we Wrocławiu

Szkolenie

Bardzo dobre wynagrodzenie

 

Jeżeli jesteś profesjonalistą i chcesz pracować wśród najlepszych, chcesz osiągać ponadprzeciętne dochody, nie przestajesz się edukować, będzie nam miło Cię poznać!

Napisz do Nas: admin@traczyknieruchomosci.pl  

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z dopiskiem:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Traczyk Nieruchomości Marian Traczyk  z siedzibą we Wrocławiu  ul. Wita Stwosza 3, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).   

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Specjalista ds. Zarządzania Najmem 

 

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Obsługa i zadania dotyczące Zarządzania Najmem

  • Pośrednictwo pomiędzy właścicielem a najemcą lokalu

  • Prezentacja nieruchomości

  • Przygotowywanie i zawieranie umów z właścicielami i najemcami

  • Sporządzanie ofert (zdjęcia, opis) i wprowadzanie ich do systemu

  • Kontrola i opieka nad wynajmowanymi mieszkaniami

  • Odbieranie lokali, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych

  • Utrzymywanie profesjonalnych i pozytywnych relacji z Klientami

  • Przygotowywanie rozliczeń

  • Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z nieruchomości

  • Praca w biurze i w terenie

 

 NASZE WYMAGANIA

  • Preferowane wykształcenie wyższe

  • Doświadczenie w zarządzaniu najmem oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem sprzedaży będzie dużym atutem

  • Dobra organizacja pracy, samodzielność

  • Wielozadaniowość

  • Dokładność oraz umiejętność skupienia uwagi

  • Inicjatywa i zaangażowanie

  • Komunikatywność w języku polskim oraz angielskim warunek konieczny

  • Kreatywność

  • Obsługa programów biurowych MS Office ( Excel i Word)

  • Odporność na stres, zdolność skutecznego rozwiązywania problemów

  • Dyspozycyjność

  • Prawo jazdy kat. B, mile widziany samochód ale niekoniecznie

 

TO OFERUJEMY

  • Wynagrodzenie podstawa + bonusy/umowa agencyjna

  • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, aparat fotograficzny oraz samochód

  • Możliwości rozwoju, awansu i szkolenia

  • Rodzinną, partnerską atmosferę i 7 rodzajów kawy, herbatę, owoce i wiele więcej

  • Komfortowe biuro w centrum tuż przy Rynku

 

BENEFITY

  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • komputer do użytku prywatnego
  • samochód 
  • 2 sale konferencyjne
  • dział wizualizacji ofert; filmy i zdjęcia - 2 asystentów

 

Jeżeli jesteś profesjonalistą i chcesz pracować wśród najlepszych, nie przestajesz się edukować, będzie nam miło Cię poznać!

Napisz do Nas: admin@traczyknieruchomosci.pl  

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z dopiskiem:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Traczyk Nieruchomości Marian Traczyk  z siedzibą we Wrocławiu  ul. Wita Stwosza 3, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).   

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Poszukujemy wyłącznie najlepszych!

Doświadczonych agentów nieruchomości lub osób z doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze Klienta. 

AGENT/DORADCA ds. NIERUCHOMOŚCI



 

​KIM JESTEŚMY?

Stabilną, znaną z jakości obsługi, szybko rozwijającą się firmą z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży w kraju i za granicą.

Pracujemy na rynku wtórnym i pierwotnym nieruchomości mieszkaniowych, przemysłowych oraz komercyjnych.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oferujemy naszym Klientom kompleksową usługę Zarządzanie Najmem.

NASZE WYMAGANIA:

Poszukujemy doświadczonych agentów nieruchomości lub osób z dużym doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze Klienta. Silnie zmotywowanych, samodzielnych, kreatywnych współpracowników do oddziału we Wrocławiu.

  • Prawo jazdy, może być własny samochód ale nie musi

  • ​Wykształcenie minimum wyższe

  • Język angielski

  • ​Udokumentowane doświadczenie w sprzedaży

  • ​Własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia

​CO OFERUJEMY:

 Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, aparat fotograficzny oraz samochód

  • Możliwości rozwoju, awansu i szkolenia

  • Bazę leadów ( Klientów sprzedających i kupujących) 
  • ​Wynagrodzenie prowizyjne płatne bezpośrednio po transakcji

  • ​Nieograniczone dochody uzależnione od zaangażowania 

  • ​Swobodę działania, nienormowany czas pracy dla już samodzielnych z wynikami

  • Dział wizualizacji ofert; filmy z drona i zdjęcia - 2 asystentów

  • Komfortowe biuro z recepcją ( dwie sale konferencyjne do spotkań),  w centrum tuż przy Rynku

  • Rodzinną, partnerską atmosferę, 7 rodzajów kawy, herbatę, owoce i wiele więcej  

Jeżeli jesteś profesjonalistą i chcesz pracować wśród najlepszych, chcesz osiągać ponadprzeciętne dochody, nie przestajesz się edukować, będzie nam miło Cię poznać!

Napisz do Nas: admin@traczyknieruchomosci.pl  

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z dopiskiem:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Traczyk Nieruchomości Marian Traczyk  z siedzibą we Wrocławiu  ul. Wita Stwosza 3, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

 

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem